Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.
Hodnocení studentských účtů
BEDNÁŘOVÁ, Michaela
Náplní této práce je vyhodnocení pořadí výhodnosti studentských účtů nabízených bankami na tuzemském bankovním trhu, a to jak teoreticky, pomocí dotazníku, tak s využitím kvantitativních metod. Nejprve byla zmapována aktuální nabídka studentských produktů na tuzemském trhu, poté bylo provedeno dotazníkové šetření mezi studenty, s cílem zjistit, jaké studentské účty a služby jsou studenty aktuálně nejvíce využívané a z jakého důvodu. Protože metody VHV (Vícekriteriální Hodnocení Variant) umožňují klientovi snadnější výběr právě při větším počtu zadaných kritérií, byla následně stanovena vhodná hodnotící kritéria a vyhodnoceno pořadí výhodnosti jednotlivých variant pomocí základních metod vícekriteriálního hodnocení. Analýza byla provedena pro zvolené typové studenty. V závěru práce byly shrnuty výsledky jednotlivých metod. Pro všechny analyzované studenty bylo jako nejvýhodnější studentské konto v této práci jednoznačně vyhodnoceno U konto pro mladé od UniCredit Bank. Naopak jako nevýhodný se ve většině případů jevil účet FRESH od České spořitelny, který ale podle dotazníkového šetření vlastní většina dotazovaných respondentů.
Analýza studentských účtů v ČR
HAIDINGEROVÁ, Adéla
Cílem této práce je provést analýzu studentských účtů na českém trhu. Teoretická část je zaměřena na bankovní produkty a platební styk. Hlavní pozornost je věnována problematice běžných účtů a platebních karet. V praktické části bakalářské práce byl proveden sběr dat o nabízených studentských účtech. Následně byly nabízené produkty srovnány pomocí srovnávacího modelu čtyř zákazníků, kdy každý ze zákazníků měl jiné potřeby. V závěru této práce je vyhodnoceno, který účet je nejvýhodnější a za jakých podmínek jsou jednotlivé účty výhodné.
Analýza finančních produktů pro studenty v České republice a vybrané zemi Evropské unie
NOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce je analýza finančních produktů pro studenty v České republice a vybrané zemi Evropské unie. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které se vztahují k bankovnictví, finanční matematice a k rozhodovacím modelům. V praktické části jsou nejdříve zanalyzovány jednotlivé studentské účty, dále jsou zpracovány dva modelové příklady na výši měsíčních nákladů za účet a na vícekriteriální metody rozhodování.
Srovnání poskytovaných služeb nabízených bankami studentům v České republice
KŘEMENOVÁ, Kateřina
Diplomová práce srovnává účty, které nabízejí banky studentům. Diplomová práce také porovnává nabídky kontokorentů, které jsou poskytovány na studentské účty. Analýza zahrnuje studentské účty čtyř největších českých bank Česká spořitelna, a. s., Komerční banka, a. s., Československá obchodní banka, a. s.,GE Money Bank, a. s.), dvou německých bank (Deutsche Bank AG, Commerzbank AG) a dvou slovenských bank (Slovenská spořitelna, a. s., Tatra banka, a. s.).
Bank product for students
Sukovská, Zdenka ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na analýzu a komparaci bankovních produktů pro studenty nabízených čtyřmi největšími bankami, které působí na českém a britském trhu. První část vymezuje nabídku studentských produktů nabízených v České republice, druhá pak nabídku britských bank. Třetí část je zaměřená na kritéria výběru vhodného účtu. Poslední část je věnovaná komparaci poplatků za účet u konkrétních modelových subjektů.
Studentské účty na českém bankovním trhu
PLEVKOVÁ, Vladimíra
Bakalářská práce analyzuje nabídku studentských účtů v bankách České Republiky. Seznamuje se základními pojmy v bankovnictví, které se využívají v dané problematice a obsahuje přehled jednotlivých účtů, který je uváděn pro větší názornost v tabulkách. Cílem práce je zmapování nabídky studentských účtů, porovnání měsíčních nákladů na účty, zjištění bonusových nabídek jednotlivých bank a následně vyzdvihnutí nejvýhodnějšího studentského konta. Práce je doplněna modelovým příkladem zaměřeným na měsíční poplatky a dále příklady na výpočet uzávěrky účtu na konci roku.
Marketingová strategie specifického produktu
Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banka,a.s. pro studentské konto G2, která vznikla v roce 2007. Do jednoho roku po jejím uvedení se banka stala lídrem trhu se studentskými konty, a to i přes silnou konkurenci produktů nabízených tomuto segmentu. Cílem práce je uvést teoretické přístupy k tvorbě marketingové strategie, ilustrovat činnosti spojené s jejím zaváděním a zhodnotit její úspěšnost, popř. navrhnout určité korekce.
Srovnání internetového bankovnictví pro studenty ve vybraných českých bankách
Petrikovič, Jan ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na výčet a následné porovnání služeb spojených se studentskými účty a internetovým bankovnictvím v ČSOB, KB, ČS a GE Money Bank. Cílem práce je nastínit aktuální výhody jednotlivých bank na českém trhu v oblasti studentských kont. Dále pomoci potencionálnímu klientovi představit si, jak vlastně internet banking v daném bankovním domě vypadá a jakým způsobem jsou důvěrné informace o klientovi a jeho peněžních prostředcích zabezpečeny. V první části je práce zaměřena na vysvětlení základních pojmů spojených s přímým bankovnictvím, konkrétně s oblastí internetbankingu a na popis studentských účtů ve vybraných bankovních domech v ČR. Jádrem druhé části je konkrétní výpis parametrů studentského účtu u daného bankovního domu s následným popsáním úrovně zabezpečení a způsobu přihlašování do internetového bankovnictví. Práce obsahuje náhled do internetového rozhraní, ve kterém se operuje v jednotlivých bankách. Na konci výčtu služeb poskytovaných jednotlivými bankami je zhodnocení daného produktu s osobními výtkami a poznatky. Ve třetí části je kompletní shrnutí poskytovaných služeb s volbou nejvýhodnější varianty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.